Honda CBR 1000RR Forums banner

2006 CBR 1000 Wyrzucanie każdego kodu wtryskiwacza

471 views 5 replies 2 participants last post by  AhmedAlogaili  
#1 ·
Zleciłem naprawę motocykla w zakresie uszczelniaczy widelca i opon. Mechanik zalecił sprawdzenie odpowietrznika zbiornika w związku z akcją serwisową. Wszystko idzie dobrze. Zabieram motocykl do domu, bez problemów, następnego dnia jadę na krótką przejażdżkę i kontrolka FI i MIL zapalają się na sekundę podczas jazdy przy niskich obrotach, tracę również gaz (motocykl się nie wyłącza). Kiedy światła gasną, znowu mam gaz. Sprawdzam kody i jest napisane: 12 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 1, DNS 13 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 2, DNS 14 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 3, DNS 15 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 4, DNS 16 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 1, DNS 17 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 2, DNS 48 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 3, DNS 49 mignięć: Usterka wtryskiwacza nr 4, DNS 51 mignięć: usterka solenoidu liniowego hesd Czy ktoś może wskazać mi właściwy kierunek? 27000 mil 2006 CBR 1000
 
#3 ·
Wszedłbym ponownie pod ten zbiornik paliwa i upewnił się, że wszystkie złącza elektryczne i przewody są pewnie przymocowane i solidne.
Sprawdziłem je razem z 2 innymi kumplami. Wydaje się być solidne. Czy jest jakiś konkretny konektor, którego powinienem szukać, który uruchomiłby wszystkie kody wtryskiwaczy? Czy byłby pod obudową filtra powietrza?
 
#4 ·
Miałem niedawne doświadczenie z czujnikiem CKP mojego SC77, gdzie żeńska część jego złącza poluzowała się i zaczęła powodować problemy z połączeniem, powodując, że motocykl odcinał zasilanie na ułamek sekundy podczas każdej jazdy. Miało to miejsce niedługo po tym, jak wymieniłem czujnik na nowy.

Zdałem sobie sprawę, że z powodu ciągłego odłączania/podłączania złącza w celu oczyszczenia oleju wyciekającego przez jego kabel po wymianie, złącze poluzowało się i spowodowało ten problem. Proste, lekkie naciśnięcie żeńskiej części za pomocą pary szczypiec przywróciło złącze do optymalnego kształtu i funkcji.

Zatem możesz mieć ten sam problem powodujący MIL, sprawdź złącze, przez które łączą się wszystkie wtryskiwacze, ponieważ MIL mówi, że wszystkie wtryskiwacze są uszkodzone. Patrząc na schemat okablowania mojego SC77, myślę, że Twój problem jest związany z połączeniem z masą, ponieważ Twój najprawdopodobniej ma identyczny schemat okablowania.
 
  • Like
Reactions: Rixted
#5 ·
Miałem niedawne doświadczenie z czujnikiem CKP mojego SC77, gdzie żeńska część złącza poluzowała się i zaczęła powodować problemy z połączeniem, powodując, że motocykl tracił moc na ułamek sekundy w każdej jeździe. Miało to miejsce niedługo po tym, jak wymieniłem czujnik na nowy.

Zdałem sobie sprawę, że z powodu ciągłego odłączania/podłączania złącza w celu oczyszczenia oleju wyciekającego przez jego słupek kablowy po wymianie, złącze poluzowało się i spowodowało ten problem. Proste, lekkie naciśnięcie żeńskiej części szczypcami przywróciło złączu optymalny kształt i funkcję.

Zatem możesz mieć ten sam problem powodujący MIL, sprawdź złącze, do którego podłączone są wszystkie wtryskiwacze, ponieważ MIL mówi, że wszystkie wtryskiwacze są uszkodzone. Patrząc na schemat okablowania mojego SC77, myślę, że Twój problem jest związany z połączeniem z masą, ponieważ Twój najprawdopodobniej ma identyczny schemat okablowania.

View attachment 271513
Naprawdę doceniam odpowiedź!
Zabrałem go więc z powrotem do mojego warsztatu i nie mogli odtworzyć problemu...

Zauważyłem jednak, że zacisk uziemiający był poluzowany na akumulatorze i dokręciłem go przed oddaniem... może to był problem?? Zaktualizuję, gdy odbiorę motocykl.