Cześć, miałem wypadek i odebrałem motocykl z naprawy, teraz po przejechaniu około 1 mili, włącza się ostrzeżenie FI oraz CZERWONE światło i pozostaje włączone. Więc nie jest włączone podczas uruchamiania motocykla i na biegu jałowym.
Mam PC3 na motocyklu, a klapa wydechowa została odłączona dawno temu i działały dobrze przed wypadkiem.
Jakie są najczęstsze przyczyny tego?
Serwo wydechu?
PC3 może teraz uszkodzony? Czy to spowodowałoby jednak zapalenie się kontrolki FI?
Sprawdziłem poziom oleju, w porządku
Nie czujnik kąta pochylenia, ponieważ motocykl faktycznie jeździ?
Co jeszcze mogę sprawdzić?
Dzięki
Mam PC3 na motocyklu, a klapa wydechowa została odłączona dawno temu i działały dobrze przed wypadkiem.
Jakie są najczęstsze przyczyny tego?
Serwo wydechu?
PC3 może teraz uszkodzony? Czy to spowodowałoby jednak zapalenie się kontrolki FI?
Sprawdziłem poziom oleju, w porządku
Nie czujnik kąta pochylenia, ponieważ motocykl faktycznie jeździ?
Co jeszcze mogę sprawdzić?
Dzięki