Honda CBR 1000RR Forums banner

Przyczyny kontrolki FI

1 reading
48K views 23 replies 9 participants last post by  Brentn69  
#1 · (Edited)
Cześć, miałem wypadek i odebrałem motocykl z naprawy, teraz po przejechaniu około 1 mili, włącza się ostrzeżenie FI oraz CZERWONE światło i pozostaje włączone. Więc nie jest włączone podczas uruchamiania motocykla i na biegu jałowym.

Mam PC3 na motocyklu, a klapa wydechowa została odłączona dawno temu i działały dobrze przed wypadkiem.

Jakie są najczęstsze przyczyny tego?

Serwo wydechu?
PC3 może teraz uszkodzony? Czy to spowodowałoby jednak zapalenie się kontrolki FI?
Sprawdziłem poziom oleju, w porządku
Nie czujnik kąta pochylenia, ponieważ motocykl faktycznie jeździ?

Co jeszcze mogę sprawdzić?

Dzięki
 
#4 ·
Jeśli w pamięci są zapisane kody błędów, powinieneś móc je pobrać, obracając kluczyk w pozycję ON (nie uruchamiaj silnika) i licząc mignięcia. Długie mignięcie liczy się jako 10, a krótkie mignięcia to pojedyncze cyfry. Zatem trzy długie mignięcia i 4 krótkie mignięcia to kod błędu 34.
 
#5 ·
Więc kiedy przekręcam kluczyk, zapala się czerwone światło, następnie gaśnie po tym, jak obroty spadną do 0, potem znowu się zapala i świeci się na zawsze, razem ze światłem oleju. Chociaż kiedy uruchamiam motocykl, światło oleju gaśnie tak samo jak czerwone światło.

Mam nadzieję, że to ma sens. Czy mam to rozumieć jako brak mrugnięć, ale ciągłe świecenie?

Zwarcie w DLC/przewodzie?

Właśnie pobrałem instrukcję. Była to kolizja czołowa i musieli wymienić przednią owiewkę/reflektor itp.
 
#8 ·
Ok, więc wróciłem do domu z włączonym FI i czerwonym światłem, dotarłem do domu i kiedy wrzuciłem motocykl na luz i wyciągnąłem stopkę, zaczął migać, policzyłem błyski i jest 3 długie i 4 krótkie, więc wskazuje na złącze serwomotoru EGCV... Wiem, że warsztat usunął tylną osłonę, aby ją pomalować, ponieważ przewróciłem się na motocyklu. Nie chce mi się zdejmować tylnej owiewki, bo wiem, że ciężko ją zdjąć bez powodu... Czy kod błędu może być wygenerowany bez zwarcia DLC??? Wydaje się, że tak... ? Jeśli tak, to gdzie znajduje się złącze serwomotoru dla 2006, ponieważ różni się od instrukcji z 2004 roku, którą mam, jeśli dobrze pamiętam?
 
#13 · (Edited)
kiedy odłączone serwo w moim 04' zostało przypadkowo umieszczone "poza pozycją", wyrzuciło kod podobny do tego, jeśli dobrze pamiętam. Zabawa pozycją wrzeciona serwa rozwiązała mój problem.........
Fajnie, sprawdzę to, chciałbym, żeby było jak w 2008, łatwiej dostępne... dla 2006 trzeba zdjąć cały tylny panel, ale w każdym razie naprawdę mam nadzieję, że to takie proste, aby naprawić mój konkretny problem, dzięki za pomoc wszystkim.b.t.w. zrobiłem też przełożenia -1 +1 520, gdy motocykl był w naprawie, to godna zmiana!Więc pozycja "domowa" powinna być z jednej strony w stosunku do twardego ogranicznika, rozumiem?
 
#15 ·
Hej, potrzebuję pomocy.
Kupiłem servo buddy i podłączyłem go, uruchomiłem motocykl i nie usunął FI, a teraz motocykl się waha przy uruchamianiu i pracuje na biegu jałowym jak szajs.
Mam auto tune i PC V. Czy to wpłynie na servo buddy?
Działał świetnie bez servo buddy (kontrolka FI wciąż się świeciła), ale uruchamiał się i pracował na biegu jałowym dobrze. Kupiłem servo buddy tylko po to, żeby pozbyć się kontrolki. Teraz zamienił motocykl w szajs.
Czy ktoś może pomóc, dlaczego?
Dzięki.
Wysłane z Motorcycle.com Free App
 
#21 ·
Hej, potrzebuję pomocy.
Kupiłem servo buddy i podłączyłem go, uruchomiłem motocykl i nie usunął FI, a teraz motocykl się waha przy uruchamianiu i pracuje na biegu jałowym jak szajs.
Jaki kod miga kontrolka FI? To, że kontrolka FI jest włączona, nie oznacza, że jest powiązana z serwomechanizmem. Kod 34 będzie związany z serwomechanizmem.

Sekcja 6, str. 13 w instrukcji serwisowej '08.
 
#20 ·
Cześć, miałem wypadek i odebrałem motocykl z naprawy, teraz po przejechaniu około 1 mili, włącza się ostrzeżenie FI oraz CZERWONE światło i pozostaje włączone. Więc nie jest włączone podczas uruchamiania motocykla i na biegu jałowym.

Dzięki
Wysłane z Motorcycle.com Free App

Czy jeździsz z włączonym czerwonym światłem? Jakie to czerwone światło? Ciśnienie oleju? Lepiej upewnij się, że to nie kontrolka ciśnienia oleju. Kiedy pierwszy raz wymieniłem olej i filtr, nie sprawdziłem obudowy chłodnicy oleju, stary o-ring z filtra pozostaje na miejscu, przejechałem kilka mil, przecieka i w ciągu kilku sekund zapaliła się kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju, która jest CZERWONA. Oczywiście natychmiast wyłączyłem silnik, był włączony tylko przez kilka sekund, ale wystarczająco, żeby wywołać u mnie zimny pot.

Moim zdaniem to o wiele większy problem niż kontrolka FI serwa