Honda CBR 1000RR Forums banner
41 - 60 of 65 Posts
Ik heb een slechte ervaring gehad met AUCTMARTS.

Ik kocht een HRC-kuip voor mijn CBR 1000 RR 2008-2011.
De kwaliteit is een ongeveer kuip met de lak die overal onvolkomenheden vertoont.
Het ergste was de montage. Twee van de verbindingen van de rechter kuip sprongen eraf en ik moest nieuwe gaten boren om twee ergal bouten te plaatsen om hem maar in elkaar te houden.
Maar over het algemeen zijn alle verbindingen in slechte staat.
De zwarte kunststoffen passen bijvoorbeeld niet bij die onder de lichten, die er echt slecht uitzien.

Het antwoord van de verkoper was: er is geen garantie op kunststoffen.
Volkomen ondenkbaar als je bedenkt dat hij me kunststoffen heeft verkocht.

Omdat in dit forum verschillende ervaringen met deze verkoper te lezen zijn, is het gemakkelijk te begrijpen dat AUCTMARTS niets anders is dan een internetsite en dat de klus aan derden wordt uitbesteed, afhankelijk van de situatie. De gelukkigste kan genieten van een echt mooie kuip, de anderen helaas niet.
We zijn hier,
maar mag ik weten wanneer u de kuipen heeft ontvangen?
En wanneer heeft u ons gemaild over het probleem?
Ik kan proberen te helpen en kijken wat we voor u kunnen doen~
We zijn niet alleen de internetsite en we zijn er altijd en als de klant het probleem heeft, moeten we het voor u oplossen~

Er gaat niets boven de pasvorm en afwerking van OEM.

Save
Ik haat het om dit te zeggen, maar ik heb een kuip voor mijn Hayabusa gekocht van die site en tis tis tis... de mijne was hetzelfde, ik heb ze verbrand en ben naar buiten gegaan en heb uiteindelijk een OEM-set gekocht. Doe jezelf een plezier, wees niet goedkoop, bespaar geld, geef extra 500 tot 600 dollar uit, koop OEM...

Ik haat het om dit te zeggen, maar ik heb kuipwerk voor mijn hayabusa gekocht van die site en tis tis tis..de mijne was hetzelfde, ik heb ze verbrand en ben naar buiten gegaan en heb uiteindelijk een oem set gekocht..doe jezelf een plezier, wees niet goedkoop, bespaar geld, geef extra 500 tot 600 dollar uit, koop oem....
Waar is de beste plek om OEM kuipwerk te kopen? Ik heb een bovenkant en een rechterkant nodig, evenals een deel van de onderkuip voor een 2014.

Ik haat het om dit te zeggen, maar ik heb kuipwerk voor mijn hayabusa van die site gekocht en tis tis tis..de mijne was hetzelfde, ik heb ze verbrand en ben naar buiten gegaan en heb uiteindelijk een oem set gekocht..doe jezelf een plezier, wees niet goedkoop, bespaar geld, geef extra 500 tot 600 dollar uit en koop oem....
Waar is de beste plek om OEM-kuipwerk te kopen? Ik heb een bovenkant en een rechterkant nodig, evenals een deel van de onderkuip voor een 2014.
Zijn de OEM-kunststoffen voor de 2012+ 1000rr niet ongeveer $2000-2400?

Save
Zijn de OEM-kunststof onderdelen voor de 2012+ 1000rr niet ongeveer $2000-2400?
Niet zeker over de 12+ blade, maar ik heb net een schatting gekregen voor het vervangen van bijna al mijn kunststof onderdelen, alles behalve de voorspatbord en niets achter de stoel, maar inclusief de binnenste ram air ducts (geen flappers, solenoid) en het totaal was $3.022. Dat omvatte slechts $300 voor arbeid, dus we kijken naar ongeveer $2.700. Ik heb ze zover gekregen dat ze 30% korting gaven op de onderdelen nadat ik ze verteld had dat ik alle onderdelen online zou kopen bij Partzilla en dergelijke. Nu willen ze ongeveer $2.200 voor de hele klus, dus ongeveer $1.900 voor de kunststof onderdelen. Dit is nadat ik te maken heb gehad met goedkope aftermarket kuipen uit China en niet één, maar twee kuipen ben verloren op twee afzonderlijke gelegenheden met twee verschillende aftermarket kits op hoge snelheid.

DIT WAS NIET VAN AUCTMART, dit was het resultaat van kunststof onderdelen van een Ebay verkoper.
Image

Nou, ik heb die auctmarts kuipen 2 zomers geleden gekocht. Ik heb mijn onderzoek gedaan en wist wat ik kon verwachten en kreeg precies dat. Tot nu toe zien ze er echter hetzelfde uit. Er is niets kapot gegaan en alles ziet er goed uit, de verf blijft erop en geen scheuren. Ja, er is iets meer werk bij het verwijderen en installeren ervan bij het onderhoud, maar denk aan de prijs :D

Dus ik kan niet klagen, mijn oem kuipen zijn opgeslagen voor veilige bewaring en ik rijd vrolijk met knock-offs. Ik maak me een stuk minder zorgen op het circuit :D

Save
Ik sta op het punt om een rood/zwarte kuip te kopen voor mijn 06 + alle nieuwe bouten. OEM zou me ongeveer $3k CAD kosten voor de kuip en ongeveer $150 CAD voor de bouten in centraal B.C. Canada. Ik zal in staat zijn om een set Auct kuipen te krijgen voor minder dan $550CAD met bouten.
Ik ga royaal warmte-isolatie aanbrengen (zodat het niet smelt) en ik heb een heteluchtpistool en boor als de kunststoffen misvormd zijn door verzending. (HK naar West-Canada is relatief niet erg ver, dus ze worden niet constant geladen/gelost en rondgeslagen. $3150 vs $550, OEM is misschien iets beter, maar het gaat geen merkbaar verschil maken voor de extra $2600 van OEM. Ter vergelijking: ik heb mijn oude kuip in ongeveer 45 minuten verwijderd zonder iets te breken (ik heb veel airfix gedaan toen ik jong was ;).
Ik zal jullie over een paar weken laten weten hoe het uitpakt, misschien zing ik dan een ander deuntje.

Save
Ik sta op het punt een rood/zwarte kuip te kopen voor mijn 06 + alle nieuwe bouten. OEM zou me ongeveer $3.000 CAD kosten voor de kuip en ongeveer $150 CAD voor de bouten in centraal B.C. Canada. Ik zal in staat zijn om een set Auct kuip te krijgen voor minder dan $550 CAD met bouten.
Ik ga royaal warmte-isolatie aanbrengen (zodat het niet smelt) en ik heb een heteluchtpistool en een boor als de kunststoffen misvormd zijn door verzending. (HK naar West-Canada is relatief niet erg ver, dus ze worden niet constant geladen/gelost en rondgeslagen. $3150 vs. $550, OEM is misschien iets beter, maar het gaat geen merkbaar verschil maken voor de extra $2600 van OEM. Ter vergelijking: ik heb mijn oude kuip in ongeveer 45 minuten verwijderd zonder iets te breken (ik heb veel airfix gedaan toen ik jong was ;).

Ik zal jullie over een paar weken laten weten hoe het afloopt, misschien zing ik wel een ander deuntje.

Image
Ik heb een kit van hen geĂŻnstalleerd en een paar adviezen, het duurde ongeveer 5 weken om mijn kit te ontvangen, de pasvorm was niet al te slecht, hier en daar een beetje trimmen, ze zijn een stuk dikker dan oem dus ze zijn niet zo flexibel wat de installatie net iets moeilijker maakt. De zwarte binnenstukken aan de voorkant pasten niet zo goed, maar ik heb ze uiteindelijk aan het werk gekregen. De lak is van zeer goede kwaliteit maar verre van perfect, ik had een sectie die ik heb bijgesneden om mijn header vrij te maken dus ik wilde de flexibiliteit van de lak testen, ik heb er de shit uit gebogen en de lak scheurde helemaal niet tot het plastic begon te breken, zelfs toen kwam de lak er helemaal niet af. Over het algemeen geweldige kwaliteit van plastic en lak, verwacht gewoon geen perfectie, ik geef er eerlijk gezegd de voorkeur aan omdat ik zo veel meer van mijn fiets kan genieten zonder me er zo veel zorgen over te maken. Succes en plaats foto's!!!

Auctmart zei dat ze 10-15 dagen na de besteldatum verzenden. 20 dagen nadat ik besteld had, e-mailde ik hen en toen verzonden ze 3 dagen later. Ze kwamen de andere dag aan (iets minder dan 1 week verzending). Ik kan ze niet echt de schuld geven, want ik heb niet via Ebay besteld en ik kon de website niet vinden (mijn schuld), dus ik bestelde via e-mail. In totaal duurde het van het moment dat ik bestelde tot het moment dat het bij mij thuis aankwam 1 maand (als ik ze op dag 10 van de bestelling had gebeld, had ik het proces waarschijnlijk 10+ dagen kunnen versnellen). Als ik echt pushend was geweest, denk ik dat ik de tijd van bestelling tot aan de voordeur had kunnen verkorten tot 2 weken. Ik kom volgende week woensdag thuis, dus dan zal ik ze installeren.

Bedankt Myzx6 voor de tips.

EDIT:
Hier is een foto van mijn kuipwerk die iemand me stuurde. Ze zeiden dat het er geweldig uitziet.

Save
En voor degenen die boos zijn op Auctmarts, een paar suggesties.

--Een van de meest voorkomende thema's van dit merk plastic is hoe gemakkelijk ze smelten. Dus ga wat aluminiumfolie kopen en lijm het in de binnenkant van de plastic gebieden met een hoog risico. Misschien een extra laag of twee gebruiken. Het kost wat extra tijd, maar het kost letterlijk duizenden dollars minder dan wanneer je OEM koopt.

--Gebruik de AUctmarts-vertegenwoordiger hier in het forum. Hij (of zij?) is actief op het forum en lijkt altijd bereid te helpen. Het is moeilijk om dat via de telefoon of via e-mail te krijgen. Maar door de jaren heen denk ik dat hij het bedrijf zowel professioneel heeft vertegenwoordigd als hoffelijk is geweest tot in het extreme.

--Tot slot, begrijp dat je krijgt waar je voor betaalt. $500 versus $3000 betekent dat je niet dezelfde kwaliteit krijgt. Maar je zou een behoorlijke kwaliteit moeten krijgen en ik denk dat dat is wat Auctmarts levert. Niet meer, niet minder. Anders zouden ze snel failliet gaan.

Hallo mensen, ik ben Ryan. Ik ben nieuw in het klantenserviceteam van Auctmarts.

Ik ben net de thread doorgegaan en ik heb gemerkt dat de manier waarop we met klanten communiceren veel verbetering behoeft. We zouden een nieuw systeem kunnen gebruiken om de bestellingen en vragen af te handelen, aangezien deze de laatste tijd dramatisch zijn toegenomen. Maar daarvoor stel ik voor dat u contact met ons opneemt via

1. live chatroom: https://www.mylivechat.com/chat/
2. telefoon: (210)880-4990 / +852 35830271
3. whatsapp:+852 69983630
4. Facebook-pagina: Auctmarts Moto Fairing

Als we niet op uw e-mail hebben gereageerd.

Het is belangrijk om uw stem te horen. Geloof me, hoewel ik een nieuweling ben, zijn we veel veranderd en hebben we geprobeerd uw koopervaring in Auctmarts te verbeteren.

Tot slot, een paar recente kuipfoto's van onze klanten!
We hebben ook AuctmartsTV op YouTube en Facebook! Steun ons alsjeblieft! Bedankt!

Attachments

41 - 60 of 65 Posts
You have insufficient privileges to reply here.