Honda CBR 1000RR Forums banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
575 Posts
Holy shit. What did ur seat smell like after that. You know what, just take it off, wrap it in a bag and send it to me, i'll send u mine in return...:th_SmlyROFL:
 

·
Resolomaniac
Joined
·
142 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Yeah nothing like keeping the seat warm :) As you can see my bikes are finally getting the attention they deserve! Thanks once again to Brad and Mary at Superbike Supply they are the best. And for those wondering what kid of setup that is for the exhausts,,,they are one -offs custom fabricated by one of my friends here in Montreal. They are damn loud, makes the jardine sound light by comparison................I get stopped a lot by the 5-0 for the noise but so far no tickets! Have a great year!
 

·
Bald-headed stepchild
Joined
·
841 Posts
Holy shit. What did ur seat smell like after that. You know what, just take it off, wrap it in a bag and send it to me, i'll send u mine in return...:th_SmlyROFL:
screw the seat...jus send me the chick!!! :hail::thumbsup:
 

·
Premium Member
Joined
·
2,584 Posts
Are there bikes in those pics? I didn't see them. I only saw the blonde
 

·
'08 1000RR Black & Yellow
Joined
·
533 Posts
soooooooooooo


Where are the Nudes???
 

·
Ricky Bobby
Joined
·
36 Posts
stumbled on to this...always liked the Repsol

"Bad girlfriend gott' a have it..." - Theory of a Deadman
 

·
Majnieto
Joined
·
344 Posts
Damn!
 

·
Registered
Joined
·
178 Posts
bwahahahaha I was gonna say the same damn thing. She's got a fivehead. Bikes are pimp though, congrats bro, did you get to smash either of the chicks?
Totally agree on the head, plus she has some "chunk" to her, its really just a mess :) Actually she looks like the white female version of phillip1000rr's avatar! ^^^^^^^^^
 
1 - 20 of 24 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top