Auctmarts zijn verschrikkelijk! Ik kocht een set en tegen de tijd dat ze uit China kwamen, waren de bovenste, onderste en staartkuip gebarsten en zat de verf overal onder de spinnenwebben omdat ze er een kilo blanke lak op hadden gesmeerd.... Om het nog erger te maken, is de enige manier om met hen te communiceren via e-mail omdat ze geen Engels spreken.....(geloof me, ik heb ze gebeld). Ze boden me een terugbetaling van 180,00 dollar aan voor een set die me 600,00 dollar kostte + me ervan weerhield om mijn motorfiets zoveel langer op het circuit te krijgen. Dus nu heb ik een set kuipwerk van 400,00 dollar die ik niet kan gebruiken, plus dat ik een complete set hotbodies kuipwerk moet kopen voor 600,00 dollar en 300,00 dollar moet betalen om ze te laten spuiten. Voor de lol heb ik ze gemonteerd om te zien of ik mijn motorfiets eruit kon krijgen, ongeacht de verf en de scheuren.....de pasvorm is slecht en ze zijn extreem broos.....toen ik de bovenkant op de onderkant probeerde te monteren, blies het glasvezel eruit waar de deuz-bevestigingen zaten.....de manier waarop ze ze hebben gegoten, moeten ze ze uit de mal hebben getrokken voordat ze waren uitgehard en neergelegd.... de onderdelen waren allemaal zo verdraaid dat ze helemaal niet overeenkwamen.
Verzonden vanaf mijn ADR6400L met behulp van Motorcycle.com App