Honda CBR 1000RR Forums banner

Let op!! Koop geen kuipsets van Auctmarts!

95K views 64 replies 45 participants last post by  Hardcore  
#1 ·
Let op!! Bij het kopen van kuipkits van Auctmarts in HK!!! Totale ramp....! Ze passen niet perfect, ze smelten met de hitte, plus de lak is echt van slechte kwaliteit..Ik kocht Zwart Mat, de stickers gingen eraf na de eerste wasbeurt en de matte wordt na een tijdje gepolijst..! Wees voorzichtig want nadat je het hebt gekocht, zullen ze je niet eens antwoorden.

#2 · (Edited)
Echt waar? Goh, ik heb de mijne gekocht en de tijd genomen om alle fabrieksmatige warmte-isolatie aan te brengen en ik heb de lak afgedicht voor de installatie. Ze passen perfect en zien er geweldig uit! Ik heb ze nu een paar maanden en er is nog geen spoor van smelten te bekennen en ja, ik heb een paar keer in de file gestaan bij 90 graden hitte. Iedereen die ze heeft gezien (inclusief de Honda-dealer) is weggeblazen door hoe mooi de kuipdelen zijn en hoe mooi de motorfiets is. Het is een 2004, maar de meesten denken dat het een gloednieuwe motorfiets is. Wat je ook koopt, als je er niet voor zorgt of het niet correct installeert, verwacht dan niet dat het lang meegaat.

#28 ·
Verkopen ze ook op ebay?
Over eBarf gesproken, koop niets van Chinese of Hong Kong verkopers. Als het het verkeerde onderdeel is of er iets mis is, kost het je een fortuin om het terug te sturen! Ik heb daar een mooie kuip gekregen, maar ze stuurden me er 2 en rekenden me er twee aan. Om de $275 terug te krijgen, moet ik $275 aan verzendkosten uitgeven om het terug te sturen! En de kuipen die ze verkopen zijn van goede kwaliteit ABS, stickers en verf allemaal goed, maar ze passen als de spreekwoordelijke Chinese puzzel! Proberen alles passend te krijgen is onmogelijk en als je het doet, kun je nooit iets verwijderen zonder dat het hele ding uit elkaar explodeert door de spanning waarmee je het in elkaar hebt gezet!

Blijf bij Amerikaanse spullen - het is daar gemakkelijker om een terugbetaling of verzending te krijgen.

Save
#8 ·
Het komt wel goed, wikkel ze gewoon in en hun kwaliteit is de afgelopen 4 jaar enorm verbeterd.

Save
#10 ·
Auctmarts zijn verschrikkelijk! Ik kocht een set en tegen de tijd dat ze uit China kwamen, waren de bovenste, onderste en staartkuip gebarsten en zat de verf overal onder de spinnenwebben omdat ze er een kilo blanke lak op hadden gesmeerd.... Om het nog erger te maken, is de enige manier om met hen te communiceren via e-mail omdat ze geen Engels spreken.....(geloof me, ik heb ze gebeld). Ze boden me een terugbetaling van 180,00 dollar aan voor een set die me 600,00 dollar kostte + me ervan weerhield om mijn motorfiets zoveel langer op het circuit te krijgen. Dus nu heb ik een set kuipwerk van 400,00 dollar die ik niet kan gebruiken, plus dat ik een complete set hotbodies kuipwerk moet kopen voor 600,00 dollar en 300,00 dollar moet betalen om ze te laten spuiten. Voor de lol heb ik ze gemonteerd om te zien of ik mijn motorfiets eruit kon krijgen, ongeacht de verf en de scheuren.....de pasvorm is slecht en ze zijn extreem broos.....toen ik de bovenkant op de onderkant probeerde te monteren, blies het glasvezel eruit waar de deuz-bevestigingen zaten.....de manier waarop ze ze hebben gegoten, moeten ze ze uit de mal hebben getrokken voordat ze waren uitgehard en neergelegd.... de onderdelen waren allemaal zo verdraaid dat ze helemaal niet overeenkwamen.

Verzonden vanaf mijn ADR6400L met behulp van Motorcycle.com App

#12 ·
Het spijt ons zeer u te moeten laten weten dat we problemen hebben met het materiaal van de racekit, de kuip is gebarsten toen we er wat kracht op uitoefenden.

Denkt u dat we u straatkuipwerk kunnen sturen met gaten voor de koplampen opgevuld? Dus in totaal 3 stuks, voorkuip, linker- en rechterzijkantkuip.

Laat het ons weten.

Verzonden vanaf mijn ADR6400L met de Motorcycle.com App

#13 ·
Deze komt van een maand wachten met veel e-mails verzonden zonder enige reactie.......auctmarts: Hallo,

Bedankt voor uw aankoop. De Chinese douane heeft de originele zending van een aantal van onze kuipwerkpakketten geweigerd omdat er een probleem was met de exportdocumenten. We hebben de juiste documenten ingediend en het artikel van de douane opgehaald. Onze excuses voor de vertragingen en het ongemak veroorzaakt door dit probleem en we hopen oprecht op uw vergeving.

We zullen u een nieuw trackingnummer kunnen geven wanneer het opnieuw wordt verzonden.

Verzonden vanaf mijn ADR6400L met behulp van Motorcycle.com App

#15 ·
De mijne duurde ongeveer 6 weken vanaf de aankoopdatum. Aangepaste Playboy-kit, de zijkanten en de onderkant bekleed met DEI-hitteband en -mat en geen problemen met de pasvorm, behalve de onderste kuip en het breken van een lipje. Ze zijn wat dunner, maar ze zijn ABS-geĂŻnjecteerd gegoten, maar geen vezelvulling (18% vezel) zoals het OEM-materiaal, als je foto's wilt, zal ik er een paar plaatsen. Oh en nog geen vervaging of hittewerking.

#20 ·
Ik heb ook een set kuipwerk besteld bij auctmarts, veel hittetape op de lowers geĂŻnstalleerd en geen problemen gehad 08 cbr1k. De pasvorm is bijna perfect.

Van de post hier gok ik dat het een toss of a coin is. Ik wil een set kopen voor mijn 07 cbr1k.

Andere bedrijven die aftermarket kuipwerk op eBay verkopen, zijn echt rommel, ik heb een set op de motor van mijn vriend gezien. Slecht schilderwerk, vreselijke pasvorm.
Aftermarket kuipwerk: auctmarts lijkt zo goed te zijn als het gaat in die prijsmarge.

Verzonden vanaf mijn iPhone met MO Free

#23 ·
Ik heb een goede ervaring gehad met Auctmarts. De pasvorm was niet perfect en kostte wat werk, maar het plastic ziet er fantastisch uit - de laklaag was erg goed.

Save
#24 ·
Een vriend van me kocht een matzwarte Auctmarts set voor zijn 2006 CBR1k en ik hielp hem met de installatie. Niet slecht, niet perfect, maar niet slecht gezien de prijs. Moest een paar gaten uitboren omdat ze ovaal leken in plaats van cirkelvormig. Geen smeltproblemen, maar hij installeerde hitteschild (hij slaat het ook kapot). Er zit maar één laag verf op en die zal gemakkelijk doorslijten tot het plastic als ze bekrast worden. Je krijgt waar je voor betaalt, maar als je perfectie wilt, laat dan de $3k of wat dan ook voor de fabriek vallen :thumbsup:. De matte is niet blank gelakt (duh) dus waxen, polijsten of drogen met een handdoek ZAL glanzende plekken veroorzaken. Dat is niet de schuld van Auctmarts, dat is de jouwe omdat je niet weet hoe je een matte afwerking moet verzorgen.

Save
#25 ·
IN PRINCIPE IS HET EEN GOK. IK HEB VEEL KUIPEN GEHAD EN IK HEB HET GEVOEL DAT SOMMIGE GOED ZIJN EN ANDERE SLECHT. Ik heb de Konica Minolta kuipen gehad, die waren oké, de "Black West Plastics" waarvan ik het gevoel had dat ze sterker waren dan de OEM-kuipen, maar ik heb de OEM-onderdelen om smeltredenen behouden, en de Red Bull Plastics die rommel waren, de tankkuip paste niet eens om de tankdop, hij moest de tankdop overlappen, kortom, soms moet je gewoon OEM nemen!

Save
You have insufficient privileges to reply here.