Ik probeer een digitale kopie te vinden van het fabrieksservicemanual voor een 2017 CBR 1000RR. Ik heb Helmic gecontroleerd, maar ze hebben alleen harde kopieën beschikbaar. Bestaat er überhaupt een digitale kopie voor deze machine?
wil je de Honda handleiding onderdeelnummer plaatsenDe handleiding in die link is niet zozeer een kopie als de geautoriseerde gebonden afdruk van de Honda onderdeelnummer handleiding.
Welnu, wat ik hier heb, is precies hetzelfde als wat mijn lokale Powersports-dealer op de bank heeft liggen. Een stevig gebonden, geperforeerde servicehandleiding met kleurenkaft.Welnu, ik heb die handleiding gekocht en het is een gekopieerde versie van het origineel. Verschillende duidelijke tekenen dat het gekopieerd is. Desalniettemin is het de echte deal en ik heb het nu in PDF.
Nou, het kan mij ook niet schelen.Het was niet gebonden met de grote gaten. Het was gebonden met veel kleine gaatjes en een plastic strip met kleine rechte plastic vingers. De pagina's waren duidelijk gekopieerd. Waar de grote gaten geperforeerd hadden moeten worden, zijn er af en toe bedrukte delen van het originele gat. Nogmaals, het kan me eigenlijk niet schelen, ik wijs er alleen maar op dat dit een gekopieerd boek is dat is gekocht van dezelfde verkoper als waar u het van hebt gekocht.
Kun je een link naar de PDF plaatsen? Ik heb het papieren boek gekocht, maar ik ben op zoek naar een PDF.it´s available in PDF and paper
Welnu, als Honda HRC Tech kan ik geen links plaatsen ....Kun je een link naar de PDF plaatsen? Ik heb het papieren boek gekocht, maar ik ben op zoek naar een PDF.
Ik vraag niet om een illegale kopie. Ik wil een PDF-versie kopen. Voor zover ik weet, is er geen te koop. Als ik het mis heb, wijs me dan op de link waar ik een PDF kan kopen.Bedankt!!Welnu, als Honda HRC Tech kan ik geen links plaatsen ....
Ja, gekocht van die website, het is een kopie, hoe ze het verwoorden, klinkt het als een OEM-servicemanual, geen kopie, een beetje pissig, niet origineel, maar een mooie kopie.Begrepen. De mijne was $50. http://www.service-shop-repair-manual.com/ Ik heb het ook van eBay gehaald, dus ik nam aan dat we dezelfde verkoper hadden.
Helm Inc - Uw bron voor door de fabriek geautoriseerde service-informatie biedt echter alleen een papieren versie voor deze handleiding, hoewel ze wel CD-ROM en USB voor anderen aanbieden.Stuur me een bericht als je de PDF-versie van de 2017 cbr1000 service manual hebt... heel erg bedankt.
Turboder@gmail.com