Honda CBR 1000RR Forums banner
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 45 Posts
Welnu, ik heb die handleiding gekocht en het is een gekopieerde versie van het origineel. Verschillende duidelijke tekenen dat het gekopieerd is. Desalniettemin is het de echte deal en ik heb het nu in PDF.
Welnu, wat ik hier heb, is precies hetzelfde als wat mijn lokale Powersports-dealer op de bank heeft liggen. Een stevig gebonden, geperforeerde servicehandleiding met kleurenkaft.

Welke tekenen zie je dat het gekopieerd is? Was de jouwe een losbladige bundel? Of heb je je handleiding losgemaakt om te kopiëren?

Dit is de verkoper van wie ik mijn handleiding in januari 2018 heb gekocht.

https://www.ebay.com/itm/2017-HONDA...000RR-RA-S1-S2-Service-Repair-Shop-Manual-NEW-/163480925182?hash=item261038f3fe

Het was niet gebonden met de grote gaten. Het was gebonden met veel kleine gaatjes en een plastic strip met kleine rechte plastic vingers. De pagina's waren duidelijk gekopieerd. Waar de grote gaten geperforeerd hadden moeten worden, zijn er af en toe afgedrukte delen van het originele gat. Nogmaals, het kan me niet schelen, ik wijs er alleen maar op dat dit een gekopieerd boek is dat is gekocht van dezelfde verkoper als waar u het van hebt gekocht.

Save
Het was niet gebonden met de grote gaten. Het was gebonden met veel kleine gaatjes en een plastic strip met kleine rechte plastic vingers. De pagina's waren duidelijk gekopieerd. Waar de grote gaten geperforeerd hadden moeten worden, zijn er af en toe bedrukte delen van het originele gat. Nogmaals, het kan me eigenlijk niet schelen, ik wijs er alleen maar op dat dit een gekopieerd boek is dat is gekocht van dezelfde verkoper als waar u het van hebt gekocht.
Nou, het kan mij ook niet schelen.

Ik heb dit legitieme door Honda gedrukte boek gekocht dat gebonden is, dus ik weet niet zeker waar u hier op doelt.

De eBay-link naar wat ik heb gekocht staat hieronder.

https://www.ebay.com/itm/163480925182

Image

Image

Image

Ik heb de PDF vanmorgen bijgewerkt. Hij is nu kleiner en doorzoekbaar.

Save
Ik heb dezelfde handleiding. Toen ik vóór het bestellen contact opnam met Helms, zeiden ze dat deze alleen als papieren versie bestond, dus ik heb er een gekocht. Laat het me weten als je het scant, want ik wil graag een elektronische kopie. thx

Het is beschikbaar in PDF en op papier.

Save
Op zoek naar de PDF van de 2017 CBR1000RR Service / Workshop handleiding.
Graag stuur ik wat $$ via Paypal ter compensatie.

Save
Kun je een link naar de PDF plaatsen? Ik heb het papieren boek gekocht, maar ik ben op zoek naar een PDF.
Welnu, als Honda HRC Tech kan ik geen links plaatsen ....

Save
Welnu, als Honda HRC Tech kan ik geen links plaatsen ....
Ik vraag niet om een ​​illegale kopie. Ik wil een PDF-versie kopen. Voor zover ik weet, is er geen te koop. Als ik het mis heb, wijs me dan op de link waar ik een PDF kan kopen.Bedankt!!

Ik heb de papieren versie ook gekocht van service-shop-repair-manual.com, maar zou een PDF-versie ook erg op prijs stellen :)

Ik heb de papieren versie al van Helm gekocht, maar heb de aanhaalwaarde van de stuurmoer nodig. Wil in het weekend wat aan de motorfiets werken en heb alles behalve deze waarde. Hulp wordt gewaardeerd.

Ik heb de benodigde informatie gekregen, maar ik dacht dat ik het hier zou plaatsen voor het geval iemand anders het nodig heeft:
Stuurpenmoer - 137 (14,0, 101) N·m (kgf·m, lbf·ft)

21 - 40 of 45 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.